keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Summertime









Minun kesäni on alkanut aika mukavasti. Olen ottanut rennosti, lukenut paria kirjaa, nukkunut pitkään ja ihan vain nauttinut lomasta. Olen myös ruvennut uudelleen kuntoilemaan (youtuben lihaskuntotreenit pelastaa, kun en ole "sali-ihminen"). Treenaaminen kun vähän jäi silloin kun oli vielä koulua, aina oli jokin tekosyy minkä takia en jaksanut tai muka ehtinyt treenata. Nyt niitä tekosyitä ei ole. Tai no on, aina silloin kun viettää kavereiden kanssa aikaa useamman yön ja päivän tai jos on reissussa.

  Mainitsin tässä joku aika sitten siitä, että pääsin Ilosaarirockiin vapaaehtoistyöntekijäksi. Nyt olen kyllä päättänyt, etten menekään sinne. Tuntuu vain niin ahdistavalta mennä sinne ilman kavereita (alunperin kun luulin, että hyvä ystäväni tulisi myös, mutta hän ei hakenutkaan). Kaiken lisäksi joutuisin heräämään aika aikaisin joutuakseni ajoissa Joensuuhun ja olemaan siellä myöhään sunnuntai-iltana, eihän siinä muuten mitään olisikaan, mutta kun minulla sattuu olemaan töitä jo silloin. No, luultavasti menen sinä viikonloppuna käymään Kajaanin armeijassa kotiväenpäivässä, jossa siis veljeni on silloin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti