sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Kuulumisia

Hei vaan kaikki! Ajattelin nyt vihdoin ja viimein kirjoittaa tänne kuulumisiani, viime postauksesta kun on kulunutkin jo melkein kuukausi!
Olen ollut nyt jo 3 viikkoa töissä ja ensi viikko on minun viimeinen työviikkoni tänä kesänä. Lieksan terveyskeskuksen potilastoimistolla on ollut ihan mukavaa, mutta välillä on ärsyttänyt, kun ei ole ollut mitään tekemistä. Onneksi minun on kuitenkin mahdollista mennä myös neuvolan toimistolle työskentelemään, kun potilastoimistolta hommat loppuu. Arkistoin papereita ja kansioita pääosin. Neuvolalla on samantapaista paperihommaa, mutta siellä olen muunmuassa siivoillut ja pessyt leluja. Kaikeksi onneksi myös työkaverini ovat mukavia, joten töihin meno on ollut siten mukavempaa.
Olen ollut myös tätini, hänen miesystävänsä ja mummoni kanssa mökillä yhden viikonlopun. Toisen tädin ja hänen miesystävänsä sekä vanhempieni kanssa olen käynyt myös Tiilikan kansallispuistossa vaeltamassa. Tänä viikonloppuna taas olin hyvän ystäväni mökillä kolmistaan hänen sekä toisen hyvän ystäväni kanssa. Uimme, saunoimme, otimme aurinkoa ja puhuimme kaiken maailman asioista.
Teen erilliset postaukset ainakin mökkireissusta sukulaisten kanssa ja Tiilikan kansallispuistosta, ehkä myös tuosta tyttöjen illasta.
 Ensi viikon lauantaina on suuntana jälleen Kerava ja sitä seuraavan viikon tiistaina Helsinki. Keravalla siis olen äitini kanssa mummoni luona ja Helsingissä tapaamme jälleen tätini ja serkkuni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti