perjantai 10. lokakuuta 2014

Kuulumisia

Ja taas jälleen kerran postailu on jäänyt vähemmälle koeviikon takia. Mutta nyt koeviikko on kaikeksi onneksi ohi! Kaikki kurssit menivät läpi ja suurimmasta osasta sain vielä ihan hyvän numeronkin, eli olen tyytyväinen. :) Tässäpä siis numeroni: 

Psykologia: 9+ 
Yhteiskuntaoppi: 8 
Saksa: 8 
Terveystieto: 9- 
Biologia: 6 
Matematiikka: 5 
Ruotsi: 8- 

Vaikka biologia ja matikka vähän penkin alle menivätkin, en ole itseasiassa pettynyt. Matemaattiset aineet eivät ole koskaan luonnistuneet minulta ja tavoitteena oli alunperinkin vain päästä läpi ja pääsin, joten ei hätää. 
 Tämä viime viikolla alkanut jakso onkin jo paljon rennompi. Minulla on tässä jaksossa äidinkieltä, kuvankäsittelyä, englantia, kuvaamataitoa, maantiedettä, historiaa ja liikuntaa. Vain parina päivänä koulu kestää 8-15.30 asti, mikä on todella ihanaa, koska viime jaksossa noin pitkiä päiviä oli melkein joka päivä! 
Mutta nyt seuraavan viikon aikana minun ei tarvitse ajatella koulua ollenkaan. Minulla nimittäin alkoi syysloma tänään. Tänään en tosin ollut koulussa, koska minulla on korvakäytävän tulehdus, joka on sitten tuottanut aikamoista kipua korvaan, enkä olisi luultavasti jaksanut olla koulussa sen kivun kanssa. Tänään kuitenkin herätessäni huomasin, ettei se enää niin kipeä olekaan, mitä se oli eilen illalla, eli eilen laitetut korvatipat ovat näköjään alkaneet vaikuttaa. Tänään olen sitten siivonnut täällä porukoiden luona, dataillut ja tehnyt superhyvää salaattia.

Tämän viikonlopun suunnitelmiin kuuluu varmaankin karjalanpiirakoiden leipomista tätini ja mummoni kanssa, jotka tulevat käymään. Tätini haluaa siis opettaa minulle oikeaoppisen karjalanpiirakan tekemisen. Kun hän yritti minun ollessani pieni sitä minulle opettaa, ei siitä tullut mitään, koska olin itsepäinen lapsi ja väitin osaavani jo. Todellisuudessahan en osannut sinne päinkään, taittelin vain kuoria riisipuuron päälle rypyttämättä niitä ollenkaan. Saapa nähdä, miten niiden teko onnistuu tänä viikonloppuna. 

Sunnuntaina palaan sitten kämpälleni ja kaksi hyvää ystävääni tulevat yöksi. Maanantaina porukka vain lisääntyy, kun vielä toiset kaksi ystävää liittyvät seuraamme ja pidämme yhdessä hauskaa. Tiistaina olisi suunnitelmana mennä yhden näistä ystävän luo ja jälleen helliä samoja pieniä koiranpentuja, joista jo aiemmin mainitsin. Ne ovat nyt tosin jo kasvaneet isommiksi ja aukaisseet silmänsä, aww! Loppuloma menee porukoiden luona omia koiria lenkkeilyttäen ja ensi viikon lauantaina saatan käydä vanhempieni kanssa Jyväskylässä isoveljeni luona ja shoppailemassa. Näillä näkymin siis ihan mukava loma on edessä.

Hyvää viikonloppua ja hyvää lomaa kaikille, joilla se on jo alkanut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti