torstai 7. heinäkuuta 2016

Nostalgiaa vuosien takaa

Tuleeko teillekin joistakin kappaleista aivan jäätävät nostalgiaryöpyt ja mieleen paljon lapsuus-ja teinimuistoja? Minulle ainakin tulee ja tässä postauksessa haluankin jakaa kappaleita, jotka saavat minut muistelemaan omaa lapsuutta ja myös muutaman vuoden takaista murrosikää. Jotkin kappaleet on tosin näistäkin varmasti julkaistu paljon aikaisemminkin minun syntymääni tai lapsuuttani, mutta niitä olen kuitenkin lapsena tai teininä kuunnellut (kiitos vanhempieni ja radion). Tervetuloa menneisyyteen, nauttikaa! 

Lapsuus: 

Alakouluaika: 

Murros-teini-ikä 

No, miten on, löytyikö noista kappaleista mitään nostalgista teille? Kappaleita olisi ollut enemmänkin varmasti, mutta en halua ehkä kuitenkaan tehdä tästä postauksesta vielä tästäkin pidempää. Täytyy kyllä myöntää, että on sitä lapsena ja alakouluikäisenä ollut kyllä aika ulapalla siitä, mistä osassa noista kappaleista lauletaan:'D Näin aikuisempana kun noita kappaleita kuuntelee ja ymmärtää sanat, hieman naurattaa. 






4 kommenttia:

  1. Bongasin tuolta sun listalta monia vanhoja suosikkeja joita en edes muistanut, haha! :D Jotkin biisit tuo pintaan kyllä kunnon nostalgisia viboja, jostain tietystä tilanteesta :) Mä oon muuten myös näin aikuisena kauhistellut, kuinka lapsena vaan lauleli mukana aika epäilyttävissäkin biiseissä tajuamatta mitään, haha !

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva kuulla! Ja juu, mulla sama:'D mitähän lie vanhemmat ajatelleet silloin kun on tullut hoilattua jotain kappaletta, jonka sanat ei välttämättä oo tarkotettu lasten korville:D

      Poista
  2. Mä voin samaistua tämän postauksen biiseihin! Todella paljon kuunnellut ja fiilistellyt kyseisiä kappalaite nuorempana :-D aivan mahtava postaus!

    http://jasmminemaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kivaa, etten ole ainut, joka on popitellut noita kyseisiä biisejä:'D ja kiitos paljon! :)

      Poista